SimplePOS
Το SimplyPOS προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις εντατικής λιανικής & ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
Με μια ματιά
Έχετε τον πλήρη έλεγχο από παντού, καθώς μπορεί να τρέξει σε όλες τις συσκευές και δεν απαιτεί εγκατάσταση και ρυθμίσεις για να λειτουργήσει!
Διαχειριστείτε τα καταστήματά σας με απόλυτη ασφάλεια
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Το SimplyPOS είναι κατάλληλο να προσφέρει μια πλήρης, τόσο εμπορική όσο και λιανική, διαχείριση ως προς την έκδοση των τιμολογίων, ενώ μπορεί να ανταπεξέλθει σε αρκετά απαιτητικές και αντίξοες συνθήκες.
Η πλατφόρμα διαχείρισης εμπορικών συναλλαγών βοηθάει τον επαγγελματία να λαμβάνει σωστές αποφάσεις, χάρις στην ολοκληρωμένη δομή της.
Το σύστημα μπορεί να καλύψει κάθε τύπο επιχείρησης λιανικής καθώς υποστηρίζει δυνατότητα πωλήσεων με Barcode scanner, ταμεία σε αναμονή, βάρδιες χειριστών, δικαιώματα πρόσβασης χειριστών, διαχείριση ζυγιζόμενων και ότι άλλο χρειάζεται ένα σύγχρονο κατάστημα.
Απλό, γρήγορο και αξιόπιστο σε κάθε πτυχή.
Η λύση εντατικής λιανικής της SimplyPOS περιέχει πολλές επιλογές πρόσθετων λειτουργικών ενοτήτων για να το προσαρμόσετε στο κατάστημά σας.
Το λογισμικό της εντατικής λιανικής εξαρτάται πλήρως στο Cloud και με τη βοήθεια των υποδομών παγκοσμίου φήμης Azure της Microsoft σας παρέχει ασφάλεια και αξιοπιστία.
Δεν είστε υποχρεωμένοι να το εγκαταστήσετε, αναβαθμίσετε ή να πάρετε back-up από το πρόγραμμα, καθώς το λογισμικό εξαρτάται και δουλεύει σε Cloud πλατφόρμα.
Το λογισμικό της SimplyPOS διαθέτει απευθείας σύνδεση με τα ψηφιακά βιβλία των MyDATA της ΑΑΔΕ.
Έχετε τον πλήρη έλεγχο των καταστημάτων σας
Ενσωματώστε την τεχνολογία στο κατάστημά σας και μην είστε πλέον στο «περίπου».
Δείτε ποια είδη είναι κερδοφόρα σε ξεχωριστές περιόδους και παραγγείλτε τα έγκαιρα.
Ελέγξτε οποιαδήποτε στιγμή και με ακρίβεια τα έσοδα και τα έξοδα, είτε είναι ημερήσια ή εβδομαδιαία, και πράξτε ανάλογα.
Εισάγετε τα προϊόντα σας το κεντρικό κατάστημα και μοιράστε τα σε δεύτερο χρόνο στα υπόλοιπα καταστήματά σας.
Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα
Με το SimplyPOS βάζετε ένα τέλος στον έλεγχο αποθέματος, στις παραγγελίες στους προμηθευτές και σε άλλες διαδικασίες που απαιτούν αρκετό χρόνο.
Κερδίστε χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και οργανώστε το κατάστημά σας.
Δώστε προτεραιότητα στους προμηθευτές σας, σύμφωνα με την καλύτερη τιμή αγοράς.
Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εντατικής λιανικής
Στο πιο απαιτητικό περιβάλλον, το ταμειακό σύστημα του Simply σας παρέχει ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.
Διαχειριστείτε τις πωλήσεις σας σωστά και γρήγορα με τη χρήση barcode scanner.
Εξυπηρετήστε πολλούς πελάτες ταυτόχρονα με ξεχωριστό τρόπο συναλλαγών.
Διαχειριστείτε απλά και εύκολα την αποθήκη σας, ανεξάρτητα τον τύπο καταστήματος λιανικής.
Έχει δημιουργηθεί για όλους χωρίς απαραίτητες γνώσεις
Είναι φτιαγμένο για τα μέτρα σας χωρίς απαραίτητες γνώσεις υπολογιστών.
Με τη δικιά μας γνώση και εμπειρία το σύστημα θα μπορέσει να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει σε λιγότερο από μια ημέρα.
Ενημερώνετε τα προϊόντα σας με κωδικούς barcode γρήγορα και χωρίς δυσκολία.
Μπορείτε να δοκιμάσετε δωρεάν το πρόγραμμα, ενώ μπορείτε να ζητήσετε και να σας το παρουσιάσουμε.
Δουλέψτε αποτελεσματικά από παντού
Με τον κατάλληλο εξοπλισμό και τις σωστές επιχειρηματικές κινήσεις, η επιτυχία είναι μονόδρομος.
Διαχειριστείτε ακόμα και από το σπίτι σας, από οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστή/smartphone/tablet), το κατάστημα σας ελεύθερα και με ασφάλεια.
Μπορείτε να ελέγξετε σε πραγματικό χρόνο ό,τι χρειάζεστε για το κατάστημά σας, σαν να ήσασταν εκεί.
Πληροφορείστε για τα αποθέματα σας και τις τιμές της αγοράς από το τηλέφωνό σας, ενώ είστε εκτός.