Τι είναι το Emblem - Ηλεκτρονική Τιμολόγηση;

Το Emblem είναι ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκδίδουν, να διαχειρίζονται και να αποστέλλουν τιμολόγια και αποδείξεις ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα. Είναι πλήρως συμμορφωμένο με τις απαιτήσεις της Α.Α.Δ.Ε. και διασυνδέεται με την πλατφόρμα myDATA, εξασφαλίζοντας την αυτόματη και άμεση διαβίβαση των παραστατικών.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το Emblem είναι η ιδανική λύση για επαγγελματίες και επιχειρήσεις που επιθυμούν να εκσυγχρονίσουν τη διαδικασία τιμολόγησής τους και να διασφαλίσουν τη συμμόρφωσή τους με τις φορολογικές απαιτήσεις. Απευθύνεται σε:

Δικηγόρους & Συμβολαιογράφους

Ενημνέρωση από παντού
Ημερολόγιο για ραντεβού (CRM)
Κρατήσεις και επιβαρύνσεις
Προκαταχωρήμενες παραστάσεις

Γιατρούς & Επαγγελματίες Υγείας

Έκδοση τιμολογίων προς το Δημόσιο
Ανάκτηση στοιχείων με ΑΜΚΑ
Πιστοποιημένος Πάροχος για τα παραστατικά
Πλήρως συμβατό με τη νομοθεσία

Τουριστικές Επιχειρήσεις

Ενημέρωση από παντού
Ενσωματωμένο σύστημα κρατήσεων
Αυτόματη έκδοση φόρου διαμονής
Πλήρως συμβατό με τη νομοθεσία

Κλάδοι Οχημάτων

Διαχείριση αποθήκης
Αναλυτική καρτέλα πελατών
Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων
Ψηφιακό Πελατολόγιο

Δικηγόρους & Συμβολαιογράφους

Ενημνέρωση από παντού
Ημερολόγιο για ραντεβού (CRM)
Κρατήσεις και επιβαρύνσεις
Προκαταχωρήμενες παραστάσεις

Γιατρούς & Επαγγελματίες Υγείας

Έκδοση τιμολογίων προς το Δημόσιο
Ανάκτηση στοιχείων με ΑΜΚΑ
Πιστοποιημένος Πάροχος για τα παραστατικά
Πλήρως συμβατό με τη νομοθεσία

Τουριστικές Επιχειρήσεις

Ενημέρωση από παντού
Ενσωματωμένο σύστημα κρατήσεων
Αυτόματη έκδοση φόρου διαμονής
Πλήρως συμβατό με τη νομοθεσία

Κλάδοι Οχημάτων

Διαχείριση αποθήκης
Αναλυτική καρτέλα πελατών
Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων
Ψηφιακό Πελατολόγιο

Διασύνδεση Emblem με POS

Μια ολοκληρωμένη λύση λιανικής
Entersoft Retail® αποτελεί μια εξαιρετικά σύγχρονη και αυτόνομη λύση λογισμικού για αλυσίδες καταστημάτων λιανικής και franchises. Το λογισμικό αυτό προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λειτουργικοτήτων, λειτουργώντας τόσο σε online όσο και σε offline καταστάσεις, και είναι πλήρως ενσωματωμένο με τα ERP, CRM και E-Commerce.
Το πρόγραμμα βελτιώνει τη διαχείριση των υπαλλήλων μέχρι και την εμπειρία των πελατών, ελέγχει πλήρως την αποθήκη και τις συναλλαγές σας και συμβάλλει στη λήψη καλύτερων στρατηγικών αποφάσεων ως προς την ανάπτυξη της επιχείρησης.

banks-logo-PraxiPOS
Διασύνδεση με POS

Entersoft WMS ®

Διαχειριστείτε την αποθήκη σας έχοντας έναν σύμμαχο

Το Entersoft WMS® αποτελεί κομμάτι του Entersoft Business Suite. Είναι ένα σύγχρονο λογισμικό για τη διαχείριση αποθηκών και εφοδιαστικής αλυσίδας. Παρέχει τη δυνατότητα λήψης στρατηγικών αποφάσεων σχετικά με τις καθημερινές λειτουργίες, τη μείωση της πολυπλοκότητας των εργασιών, τη βελτιστοποίηση του κόστους και τη διαχείριση των αποθηκών, συμπεριλαμβανομένου του χώρου, του προσωπικού, των αποθεμάτων και του εξοπλισμού.

Η συγκεκριμένη λύση διαχειρίζεται αποθήκες μικρού και μεσαίου μεγέθους, διαθέτει προηγμένη λειτουργία και βελτιστοποιημένους αλγορίθμους για να είναι πιο αποτελεσματική και χρησιμοποιεί τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας.


Entersoft CRM ®

Έχετε μια πλήρη εικόνα για τον πελάτη σας

Η Entersoft έχει δημιουργήσεις ένα πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης πελατών. Η λύση αυτή περιλαμβάνει και συντονίζει όλες τις δραστηριότητες των τμημάτων πωλήσεων, marketing και εξυπηρέτησης πελατών. Διασυνδέεται στενά με το ERP και δημιουργεί ένα φιλικό περιβάλλον, προσφέροντας μια συνολική εικόνα της επιχείρησης. Είναι εύκολο, απλό και εύχρηστο ακόμα και για αρχάριους και σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση από παντού.

Entersoft Cloud Apps ®

Συνδυάστε την Entersoft με τρίτες εφαρμογές

Με το Entersoft Cloud Apps έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε γέφυρες με άλλες εφαρμογές, μέσω του Entersoft API. Αυτό θα σας δώσει ευελιξία και προσαρμοστηκότητα.

Entersoft e-Commerce®

Το ηλεκτρονικό εμπόριο που όλοι θα ήθελαν

Το Entersoft e-Commerce® είναι μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου που ενσωματώνεται άριστα με τα ERP & CRM συστήματα του Entersoft Business Suite® ή Entersoft Expert®. Προσφέρει εντυπωσιακό σχεδιασμό, είναι εξαιρετικά χρήσιμο, και παρέχει πλήρη διαχείριση από την προβολή των προϊόντων μέχρι την εφαρμογή εμπορικών πολιτικών και τον έλεγχο των πιστώσεων των πελατών, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Το σύστημα αντλεί αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από το ERP ή το CRM της εταιρείας, διατηρώντας το portal πάντα ενημερωμένο. Το Entersoft e-Commerce® υποστηρίζει πλήρως όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου και δίνει τη δυνατότητα άμεσης υλοποίησης ηλεκτρονικών συναλλαγών, προϊοντικών καταλόγων και ενδο-επιχειρησιακών portals. Διατίθεται μέσω του Entersoft Cloud (cloud.entersoft.gr) σε δύο εκδόσεις: Entersoft e-Commerce Professional και Entersoft e-Commerce Premium.
Το Entersoft e-Commerce® αποτελεί η τέλεια λύση ηλεκτρονικού εμπορίου όπου συνδυάζεται άψογα με τα ERP & CRM συστήματα της Entersoft

Entersoft HR 360®

Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων & Μισθοδοσία

Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζει κάθε επιχείρηση περιλαμβάνει:


1. Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: Βρίσκει, αναπτύσσει και διατηρεί τους εξειδικευμένους εργαζομένους.


2. Αυτοματοποιημένος Υπολογισμός Μισθοδοσίας: Αντιμετωπίζει θεσμικές παρεμβάσεις και διασφαλίζει τον ακριβή υπολογισμό των αποδοχών.


3. Διαχείριση Αμοιβών με Ειδικές Παροχές: Καλύπτει πακέτα αμοιβών με προνομιακές επιπλέον παροχές και κίνητρα.


4. Αξιολόγηση και Διαφάνεια: Εξασφαλίζει διαφάνεια στην αξιολόγηση του προσωπικού και τη σύνδεση με τις αμοιβές.


5. Ολοκληρωμένος Έλεγχος Μισθοδοσίας: Παρέχει πλήρη εποπτική εικόνα για το κόστος των αποδοχών, ενσωματώνοντας το ERP.


6. Σύγχρονο Web User Interface: Παρέχει προσβάσιμο, απλό, και ευέλικτο web user interface.


7. Ασφάλεια και Ευκολία Χρήσης: Είναι ανοικτό, ασφαλές για όλα τα στελέχη ανάλογα με τον ρόλο τους, χωρίς την ανάγκη για συντήρηση ή εξοπλισμό.


Σημαντικό είναι να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία και η αποδοτικότητα σε κάθε βήμα της διαδικασίας, ενισχύοντας την επιχειρηματική ανταγωνιστικότητα και αποτρέποντας δυνητικά προβλήματα.

Είναι η Android Ταμειακή Μηχανή η κατάλληλη επιλογή για την επιχείρησή μου;

Επικοινωνήστε με την ομάδα μας και ανακαλύψτε τι μπορεί να κάνει η PraxiPOS για εσάς!