Ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης για κάθε χώρο εστίασης

Απευθύνεται σε εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες κ.λπ, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις με δυνατότητες παραμετροποίησης, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη.

Συνδιάστε το με

Μία εφαρμογή

η οποία διαχειρίζεται:

Το κατάστημα εστίασης

Διαφορετικές αίθουσες και γραφική απεικόνιση του χώρου (κάτοψη), διάφορους τιμοκαταλόγους, happy hour, ποικίλες λειτουργίες ταμείου κ.ά.

Το TakeAway

Γρήγορη εισαγωγή στοιχείων παραγγελίας για ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, εκτέλεση παραγγελίας με ακρίβεια και αποφυγή λαθών και καθυστερήσεων.

Το Delivery

Αναγνώριση κλήσεων, ιστορικού παραγγελιών, χάρτης διευθύνσεων παραδόσεων, ανάθεση των παραγγελιών σε διανομείς μέχρι και απόδοση των εισπράξεων

Feature one
Feature two
Feature Three

Δείτε τις Λειτουργίες

› Άμεση καταχώρηση παραγγελίας για εντατική πώληση
› Διαχείριση προσφορών – TakeAwayDeals
› Εκτύπωση κουπονιών
› Προνομιακή τιμολόγηση
› Ασύρματη Παραγγελιοληψία
› Διαχείριση σερβιτόρων & τραπεζιών
› Δυνατότητα προσαρμογής και χρήσης διαφορετικών καταλόγων
› Διαχείριση παραγγελιών
› Διαχείριση προσφορών –InStoreDeals
› Εξόφληση με όλους τους τρόπους πληρωμής
› Απεικόνιση ενεργού πλάνου επιχείρησης
› Αναγνώριση κλήσεων πελατολογίου
› Αυτόματη ανάθεση παραγγελίας
› Ενσωματωμένη λειτουργία Google Maps®
› Δυνατότητα καταχώρησης extra προσωπικών πληροφοριών ανά πελάτη διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail)
› Διαχείριση προσφορών – SmartDeals
› Παρακολούθηση υπολοίπων ειδών αποθήκης (κύκλωμα αγορών)
› Διαχείριση συνταγών και παρακολούθηση αναλώσεων
› Εκτυπώσεις εκτίμησης κόστους παραγωγής και κέρδους πώλησης ειδών
› Προβολή παραγγελιών με δυνατότητα ηχητικής ενημέρωσης για τις καθυστερήσεις των παραγγελιών του παρασκευαστηρίου
› Εκτύπωση ετικετών για τα είδη της παραγγελίας

Επιπλέον Δυνατότητες

Προσφέρει απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης μέσω στατιστικών και αναφορών

Συνδέεται με περιφερειακά όπως φορολογικούς μηχανισμούς, ταμειακές μηχανές, ζυγιστικά και scanner

Εξελιγμένες  επεκτάσεις

›  Έλεγχος ωραρίου εργασίας υπαλλήλων
› Υπολογισμός κόστους μισθοδοσίας ανά τμήμα & υπάλληλο
› Έκδοση αναλυτικών αναφορών

› Ενδοεπικοινωνία μεταξύ των θέσεων εργασίας (PDA, KDS, POS, tablet)

› Κεντρική διαχείριση κλήσεων και καταχώρηση παραγγελιών με αυτόματη αποστολή τους στο κατάστημα εξυπηρέτησης του πελάτη

› Αναγνώριση κλήσης
› Καταγραφή αριθμού στο call center της εφαρμογής
› Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων από οποιονδήποτε πάροχο κινητής τηλεφωνίας

› Εμφάνιση λίστας παραγγελιών για προετοιμασία
› Ειδοποίηση σερβιτόρων για ολοκλήρωση παραγγελίας
› Σύνολο ποσοτήτων παραγγελιών
› Χρόνος ανταπόκρισης παραγγελίας
› Παρακολούθηση χρόνου προετοιμασίας

› Εμφάνιση παραγγελίας και κόστους στον πελάτη
› Προώθηση inhouse προσφορών
› Δυνατότητα προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων τρίτων

Αναγνώριση κλήσεων, ιστορικού παραγγελιών, χάρτης διευθύνσεων παραδόσεων, ανάθεση των παραγγελιών σε διανομείς μέχρι και απόδοση των εισπράξεων

Διαφορετικές αίθουσες και γραφική απεικόνιση του χώρου (κάτοψη), διάφορους τιμοκαταλόγους, happy hour, ποικίλες λειτουργίες ταμείου κ.ά.

Αγορά ή ενοικίαση;

Θέλετε απλά να δοκιμάσετε το imePOS χωρίς υποχρέωση αγοράς;

Επιθυμείτε να μισθώσετε τις εφαρμογές μας έχοντας καθημερινή υποστήριξη από εμάς χωρις μεγάλα κόστη;

Εχετε εποχιακή επιχείρηση και σας ενδιαφέρει η μηνιαία μίσθωση και όχι η αγορά;

Οφέλη επιλογής ενοικίασης

Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για την αγορά του λογισμικού, το χρησιμοποιείτε μόνο για όσο διάστημα το χρειάζεστε.
Με χαμηλή μηνιαία χρέωση ανάλογα με το σύνολο των εφαρμογών που χρησιμοποιείτε!
Το imePOS μπορεί να λειτουργήσει σε υπάρχουσες υποδομές, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το κόστος επένδυσης.
Προσφέρουμε την δυνατότητα απόκτησης ολόκληρου του πακέτου με χρησιδάνειο
Έχετε δικαίωμα εξαγοράς ανά πάσα στιγμή!

*Ελάχιστο δικαίωμα συμβολαίου : 6 μήνες

Φόρμα Εκδήλωσης ενδιαφέροντος

Εαν σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για το imePOS, συμπληρώστε τη παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας