IOTREST

Με το IotRest το κατάστημα σας θα δουλεύει στον αυτόματο πιλότο. Είναι κατάλληλο για να ανταπεξέλθει σε δύσκολες συνθήκες εργασίας, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετείτε με γρήγορους ρυθμούς όλους τους πελάτες σας.

Πάρτε στα χέρια σας τον έλεγχο με ένα λογισμικό

Εξασφαλίστε το πρόγραμμα IotRest για να αποκτήσετε τον πλήρη έλεγχο ενός ή και περισσοτέρων καταστημάτων. Το λογισμικό αναλαμβάνει:

Το Κατάστημα: Μπορείτε να διαχειρίζεστε το κατάστημα σας έχοντας διαφορετικές αίθουσες και γραφική απεικόνιση του χώρου, Happy Hour, διάφορους καταλόγους κ.α.

Του Delivery: Έχετε τη δυνατότητα να εξοπλιστείτε με σύστημα αναγνώρισης κλήσεων, να βλέπετε προϊστορία των παραγγελιών ανά πελάτη και χάρτη παρακολούθησης παραδόσεων, ανάθεση παραγγελιών σε διανομείς κ.α.

Του Take Away: Μπορείτε να εξυπηρετήσετε τον πελάτη σας εύκολα και γρήγορα στο κατάστημά σας.

Γιατί να επιλέξετε το IotRest;

Η εφαρμογή σας προσφέρει αρκετές χρήσιμες δυνατότητες, χωρίς να χρεωθείτε κάτι παραπάνω. Αυτές είναι οι εξής:

Έχετε τον πλήρη έλεγχο των στατιστικών/αναφορών του καταστήματός σας.

Ρυθμίστε τις εκτυπώσεις των εκτυπωτών, ώστε να βγαίνουν και στα παρασκευαστήρια

Διαχειριστείτε πολλαπλές παραγγελίες από διαφορετικά συστήματα

Εισάγετε έναν ή περισσότερους χειριστές με διαφορετικά δικαιώματα

Χρησιμοποιείστε πρόγραμμα επιβράβευσης με κουπόνια και κεντρική διαχείριση πόντων

Συνδέεται αυτόματα με εξωτερικές συσκευές όπως ταμειακές μηχανές, φορολογικούς μηχανισμούς, ζυγαριές και scanner.

Επιλέξτε μια γκάμα από τις λειτουργίες της εφαρμογής

Στο πρόγραμμα έχετε τη δυνατότητα να διαλέξετε ενδεικτικές λειτουργίες οι οποίες θα ταιριάζουν απόλυτα με τις ανάγκες τους καταστήματός σας και θα το απογειώσουν. Για κάθε κατηγορία θα βρείτε διαφορετικές λειτουργίες που μπορείτε να εφαρμόσετε, ώστε να αυτοματοποιήσετε τις διαδικασίες και να βελτιστοποιήσετε τον χρόνο εξυπηρέτησης.

  • Δημιουργήστε πολλαπλούς τιμοκαταλόγους

  • Δημιουργήστε συνδυασμούς προϊόντων (combo products)

  • Διαχειριστείτε της ημερήσιες πωλήσεις σε μερίδες και ποσότητες

  • Ζυγίστε με ακρίβεια τα προϊόντα σας

  • Γνωρίζετε την ακριβή ώρα παραλαβής των προϊόντων (προγραμματισμένη παραλαβή)

  • Χρησιμοποιείστε το scanner για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών

  • Χρησιμοποιείστε εύκολα τις προπληρωμένες κάρτες

  • Πληρωθείτε με διάφορους τρόπους εξόφλησης

  • Ενημερωθείτε αναλυτικά για τα στατιστικά σας

  • Αλλάξτε οποιαδήποτε στιγμή τις τιμές σας ή προγραμματίστε τις αλλαγές για μελλοντικό χρόνο

  • Στείλτε αυτόματα και γρήγορα τα παραστατικά σας στο MyDATA

  • Ενημερωθείτε για τα στατιστικά και τις αναφορές μέσω email

  • Εξοπλιστείτε με το σύστημα αυτόματης αναγνώρισης κλήσεων

  • Ανανεώστε συνέχεια το πελατολόγιο σας

  • Αποκτήστε ευελιξία με τη βοήθεια πολλαπλών τιμοκαταλόγων

  • Δημιουργήστε συνδυασμούς προϊόντων (combo products)

  • Διαχειριστείτε της ημερήσιες πωλήσεις σε μερίδες και ποσότητες

  • Ζυγίστε με ακρίβεια τα προϊόντα σας

  • Χρησιμοποιείστε το scanner για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών

  • Χρησιμοποιείστε εύκολα τις προπληρωμένες κάρτες

  • Πληρωθείτε με διάφορους τρόπους εξόφλησης

  • Ενημερωθείτε αναλυτικά για τα στατιστικά σας

  • Αλλάξτε οποιαδήποτε στιγμή τις τιμές σας ή προγραμματίστε τις αλλαγές για μελλοντικό χρόνο

  • Διαχωρίστε τις περιοχές εξυπηρέτησης και αναθέστε τις παραγγελίες σε διαφορετικούς διανομείς

  • Προγραμματίστε την ώρα παράδοσης της παραγγελίας

  • Ξεχωρίστε με χρώματα ποιες παραγγελίες θα καθυστερήσουν

  • Έχετε πλήρη ιστορικό παραγγελιών κάθε πελάτη

  • Εκτυπώστε ετικέτες για τα προϊόντα σας

  • Δείτε στο Google Maps που θα πάει η παραγγελία

  • Στείλτε αυτόματα και γρήγορα τα παραστατικά σας στο MyDATA

  • Ενημερωθείτε για τα στατιστικά και τις αναφορές μέσω email

  • Διαχειριστείτε όλους τους πελάτες σας

  • Δημιουργήστε πολλαπλούς τιμοκαταλόγους ανάλογα με τον πελάτη / την αίθουσα / το τραπέζι

  • Δρομολογείστε τις εκτυπώσεις ανάλογα με την αίθουσα ή τον χειριστή

  • Δημιουργήστε συνδυασμούς προϊόντων (combo products)

  • Διαχειριστείτε της ημερήσιες πωλήσεις σε μερίδες και ποσότητες

  • Ζυγίστε με ακρίβεια τα προϊόντα σας

  • Χρησιμοποιείστε το scanner για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών

  • Διαθέτετε πολλαπλούς τρόπους εξόφλησης

  • Μπορείτε να μεταφέρετε τις παρέες σε άλλο τραπέζι

  • Πληρωθείτε τον λογαριασμό ανά παραγγελία

  • Δημιουργείστε ξεχωριστούς καταλόγους ανάλογα με την ώρα και την αίθουσα

  • Αξιοποιείστε την έξυπνη διαχείριση σειράς σερβιρίσματος

  • Ενημερωθείτε αναλυτικά για τα στατιστικά σας

  • Στείλτε αυτόματα και γρήγορα τα παραστατικά σας στο MyDATA

  • Ενημερωθείτε για τα στατιστικά και τις αναφορές μέσω email

Αξιοποιείστε τις extra εφαρμογές

Παρακάτω σας προτείνουμε κάποιες ξεχωριστές εφαρμογές, οι οποίες όταν συνδυάζονται με το πρόγραμμα σας δίνουν ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα. Ένα αποτέλεσμα που θα το ζήλευε κάθε επιχειρηματίας.

  • Ενεργή επικοινωνία και ενημέρωση του καταλόγου σε δύο κατευθύνσεις για ενημερωμένες πληροφορίες

  • Εφαρμογή που επιτρέπει στους σερβιτόρους να λαμβάνουν παραγγελίες με ευκολία και αποτελεσματικότητα

  • Ενσωματωμένη δυνατότητα λειτουργίας ως Take Away για εξυπηρέτηση εκτός καταστήματος

  • Προβολή λίστας παραγγελιών για ετοιμασία και παρακολούθηση της διαδικασίας προετοιμασίας

  • Αυτόματη ειδοποίηση των σερβιτόρων όταν μια παραγγελία έχει ολοκληρωθεί

  • Εμφάνιση του συνολικού αριθμού των παραγγελιών

  • Μέτρηση και προβολή του χρόνου που απαιτείται για την απόκριση και εκτέλεση μιας παραγγελίας

  • Παρακολούθηση του χρόνου που απαιτείται για την προετοιμασία κάθε παραγγελίας

  • Κεντρικό σύστημα διαχείρισης πόντων (Point System Service) που επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση των πόντων

  • Ανταμοιβή των πελατών μέσω αυτόματων ποσοστιαίων εκπτώσεων

  • Παρακολούθηση των πόντων που συγκεντρώνονται από τους κατόχους της κάρτας προνομίων

  • Μαζική αποστολή SMS για άμεση προώθηση προωθητικών ενεργειών και προσφορών

  • Παρακολούθηση και έλεγχος του ωραρίου των υπαλλήλων

  • Υπολογισμός του κόστους μισθοδοσίας ανά τμήμα και ανά υπάλληλο για ακριβή ανάλυση

  • Έκδοση αναλυτικών αναφορών

  • Προκαταβολές υπαλλήλων για τη διαχείριση της οικονομικής τους κατάστασης

  • Δημιουργία καρτελών υπαλλήλων με στοιχεία προσωπικού και επαγγελματικής πορείας

  • Ανάλυση της μισθοδοτικής κατάστασης για τη διασφάλιση της οικονομικής διαχείρισης

  • Δυνατότητα σύνδεσης με υποκαταστήματα για κεντρική διαχείριση του ωραρίου εργασίας

Είναι η Android Ταμειακή Μηχανή η κατάλληλη επιλογή για την επιχείρησή μου;

Επικοινωνήστε με την ομάδα μας και ανακαλύψτε τι μπορεί να κάνει η PraxiPOS για εσάς!